• (Android/iOS) Don\u0027t Touch The Spikes koder øker gull

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Don\u0027t Touch The Spikes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Don\u0027t Touch The Spikes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder øker gull ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Don\u0027t Touch The Spikes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jeg mener ok

    Hver gang jeg er ferdig med å spille en runde eller utfordre, blir skjermen svart, og jeg må gå ut og gå inn igjen og fortsette å gjenta den prosessen. Vennligst fikse så jeg kan rangere fem.

    DET VAR HALT, MEN MORO JEG KASTET BORT PENGENE MINE PÅ HULE MODUS FOR GODTERI Å OPPGRADERE DEN OG DET BARE SLETTET ALL MIN FREMGANG

    morsomt spill, men wayyyyy for mange annonser

    den siste oppdateringen ulåst hver fugl jeg vet ikke om dette er en feil eller noe, men jeg klager ikke

    Som jeg har lest gjennom kommentarene om det tilbakestille jeg har nettopp lastet ned app og føler meg ganske slitne. Personlig tror jeg det er ganske ganske bra, men hvorfor trenger det å koble Til Google play eller betale for annonsefri spill... ?????

    Det Er Gøy, men det laggs når im i et spill . Min høy Score er 33 så langt og fikk det i går sin addicting skjønt lol . Jeg vurderer dette en ok

    Hva er dette spillet!!!! Når jeg klikker på appen... det står dont touch da spikes er ikke svarer! Mine telefoner wifi er perfekt på andre apps også. Vennligst løs dette problemet. Kom igjen, da.

    det glitches og det er virkelig irriterende

    For mange reklame gjør spillet slipp rammer ville gi atleast 4 stjerner hvis dette problemet er adressert

    Veldig morsomt og addicting spill

    Spillet passer ikke til skjermen min. Jeg avinstallerte dette tre ganger og installert igjen. Men det har ingen endringer. Hva skal jeg gjøre? Jeg hatet dette fordi jeg ikke kan nyte å spille, det er så lite. Telefonen min har 5,5 " skjerm, det opptar ikke hele skjermen min. Vennligst ta en handling. Eller jeg avinstallerer den for en siste gang.

    Kjempebra spill digger det


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :